نفروپاتی IgA با 45٪ عملکرد کلیه می تواند به من کمک کند استروئید خارج
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با 45٪ عملکرد کلیه می تواند به من کمک کند استروئید خارج

من یک بیمار نفروپاتی IgA در هستم و در حال حاضر دکتر به من گفت عملکرد کلیه من فقط سمت چپ 45٪. اما به جز استروئید او به من دادن درمان خاص هیچ چیز، من می خواهم به دانستن می تواند استروئید من از این بیماری؟
می تواند کمک به استروئید IgA نفروپاتی می شود؟
همانطور که می دانید، پیش آگهی نفروپاتی IgA در نسبتا ضعیف است و علائم آن در مراحل اولیه مشخص نیست. اما وضعیت بیماری به سرعت در حال تشدید خواهد یک بار برخی از علائم clicincal معمولی مانند وجود دارد: فشار خون بالا و هماچوری. بنابراین پیشنهاد من این است که برای درمان این بیماری از علت آن، که شده است، به ترمیم سلول های آسیب دیده کلیه از طریق درمان های نظام مند و جامع. در حالی که استروئید شما در حال حاضر با استفاده از فقط به کنترل علائم و التهاب در داخل بدن شما، می تواند آسیب بیشتر از سلول های ذاتی کلیه مسدود و نه تعمیر بافت های آسیب دیده کلیه. در یک کلام، عملکرد کلیه خود را نمی تواند با استروئید دوباره بازسازی شد.
بنابراین برای وضعیت شما، استروئید است به اندازه کافی برای شما از این بیماری نیست. عملکرد کلیه شما در حال حاضر پایین تر به 45٪ است به طوری که همه چیز شما نیاز به انجام در حال حاضر است که سعی کنید بهترین خود را به بهبود عملکرد پایین کلیه است.
چه نوع درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر به بهبود است. بنابراین این نوع درمان برای بهبود عملکرد کلیه شما مفید است.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد میکرو چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA در، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: